8 Haziran 2011 Çarşamba

Fotoğraf çekmek güzel şey...

Anılarıyla mutludur insanoğlu. İyisiyle kötüsüyle hepsi bir parçasıdır hayatımızın. Zaman zaman hatırlamak isteriz onları. Bu konudaki en büyük yardımcımız ise fotoğraflardır. Bazen mutluluğu, bazen üzüntüyü, doğanın güzelliklerini, hırçınlıklarını... Bizim için taşırlar geleceğe.

Bazılarımız için bir tutkudur fotoğraf çekmek. Gördükleri detayı en güzel açıdan yakalamak... Ben de onlardan biriyim aslında. Bir çiçeğin sadeliğini, doğanın hırçınlığını, yeşilin her tonunu, mavi ile uyumunu... Fotoğraflarımda görmek mutlu eder bütün bunları.

Şimdiye kadar yakaladığım fotoğraflardan birkaçını sizlerle paylaşmak istedim bu gün. Mükemmel olmasalar da onlar benim hobimin bir parçası... Mükemmele giden yolda bana yardım edenler bir bakıma... Hoşunuza gideceğini umuyorum. Gördüğünüzde sizleri birazcık tebessüm ettirse yeterli... Dedim gibi, fazlasını da beklemiyorum zaten.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder